Lévame

LÉVAME

Lévame, lévame, lévame,lévame á beira do mar,

nunha noite prateada,

noite dun craro luar.

Lévame, lévame, lévame,lévame á beira do mar,

lévame, meu queridiño: BIS

eu tamén quero bailar.

Quero bailar, quero bailar,

quero bailar, quero bailar.

Onde vas, meu queridiño?

Onde vas, meu caravel?

Vou buscar berberechiños

para darlle ó meu querer BIS

para darlle ó meu amor.

Onde vas, meu queridiño?

Onde vas meu corazón?

Lévame,lévame, lévame,lévame á beira do mar,

lévame, meu queridiño: BIS

eu tamén quero bailar.

Quero bailar, quero bailar,

quero bailar, quero bailar

en Vilagarcía

 

Published in: on Novembro 16, 2007 at 2:44 pm  Deixar un comentario  

The URI to TrackBack this entry is: https://foldeveleno.wordpress.com/2007/11/16/levame/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixar unha resposta

