Se vas ó San Benitiño

SE VAS Ó SAN BENITIÑO

Se vas ó San Benitiño BIS

non vaias ó de Paredes,

que hai outro máis milagreiro

San Benitiño de Lérez. BIS

 San Benitiño do ollo redondo

hei de ir alá, miña nai, se non morro

e hei de levar unha bota de viño

e unha bola de pan para o camiño.

a que lle foron armare

ó San Benito de Lérez,

a que lle foron armare

que tiña un bo viño mosto BIS

debaixo do seu altare.

 Polo río abaixo vai unha troita de pé,

corre que te corre, quen a puidera coller,

quen a puidera coller, quen a puidera pillar.

Polo río abaixo vai unha troita de pé.

Ó ve-las flores se alegra BIS

o paxariño do prado. BIS

Eu con ve-la túa cara BIS

boto fóra as miñas penas.

San Benitiño do ollo redondo…

Que cho teño ben gardado,

heicho de dar que cho teño,

que cho teño ben gardado,

nena cando foras miña,

o caraveliño encarnado.

 Polo río abaixo vai unha troita de pé…

Published in: on Novembro 16, 2007 at 2:41 pm  Deixar un comentario  

The URI to TrackBack this entry is: https://foldeveleno.wordpress.com/2007/11/16/se-vas-o-san-benitino/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Deixar unha resposta

